Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele – Oldřiška Schwubová
Oldřiška Schwubová
Bachelor's thesis
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Marketing on social networks and its effect on users
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá online marketingem a jeho vlivem na uživatele. Cílem této bakalářské práce je představit, co je to marketing na sociálních sítích a analyzovat a zhodnotit vliv marketingu na sociálních sítích na uživatele. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je popsán online marketing a jeho nástroje, vybrané sociální sítě, marketing na sociálních sítích a marketing …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with online marketing and its effect on users. The aim of this Bachelor thesis is to present what marketing is on social networks and to analyse and evaluate the effect of marketing on social networks on users. The work consists of a theoretical and practical part. The theoretical section describes online marketing and its tools, selected social networks, social media marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90924
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2023
- Supervisor: Vilém Sklenák
- Reader: Stanislav Vojíř
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90924
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Informační média a služby
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
The influence of culture on multinational corporations advertising strategies
Laetitia Barre