Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele – Oldřiška Schwubová
Oldřiška Schwubová
Bakalářská práce
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Marketing on social networks and its effect on users
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá online marketingem a jeho vlivem na uživatele. Cílem této bakalářské práce je představit, co je to marketing na sociálních sítích a analyzovat a zhodnotit vliv marketingu na sociálních sítích na uživatele. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je popsán online marketing a jeho nástroje, vybrané sociální sítě, marketing na sociálních sítích a marketing …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with online marketing and its effect on users. The aim of this Bachelor thesis is to present what marketing is on social networks and to analyse and evaluate the effect of marketing on social networks on users. The work consists of a theoretical and practical part. The theoretical section describes online marketing and its tools, selected social networks, social media marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90924
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2023
- Vedoucí: Vilém Sklenák
- Oponent: Stanislav Vojíř
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90924
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Informační média a služby
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
The influence of culture on multinational corporations advertising strategies
Laetitia Barre