Pracovní vztahy a komunikace v organizaci – Andrea Štěpánková
Andrea Štěpánková
Bakalářská práce
Pracovní vztahy a komunikace v organizaci
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou pracovních vztahů a komunikace v organizaci. V rámci teoretické části práce jsou rozebrány jednotlivé typy vztahů a druhy komunikace. Dále zmiňuje působení vztahů na pracovní výkon a důležitost efektivní komunikace.Praktická část práce pomocí dotazníku, interview s team leaderem a firemních materiálů mapuje úroveň pracovních vztahů v organizaci a snaží se zjistit …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with labor relations and communication in the organization. The theoretical part of the study focused on different types of relationships and types of communication. Also mentions the effect of the relationships on job performance and the importance of effective communication.Practical part of thesis uses a questionnaire, interview with the team leader and business materials …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/s03zv2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
Důvěra veřejnosti v nástroje marketingové komunikace
Pavlína Nováková -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Firemní komunikace v hotelnictví
Zuzana Zátopková -
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková