Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku – Anna Mordosova
Anna Mordosova
Bakalářská práce
Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku
Marketing communication as a tool of marketing management of a company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá online komunikací v dnešní době ve stravovacích zařízeních. Práce je zaměřena na analýzu současné marketingové komunikace a návrh nové komunikační strategie pro malý rodinný podnik, restauraci „Gorodskoj park“.Abstract:
Bachelor´s thesis deals with the topically of online communication today in catering establishments. The work is focused on the analysis of current marketing communication and the design of a new communication strategy for a small family business, the restaurant “Gorodskoy park”.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z0vls/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Peter Stuchlík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie vybrané instituce
Adriana Sadílková -
Komunikační strategie vybraného podniku
Andrea Pollaková -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Využití online marketingu při budování firmy
Ondřej Kavalír