Anna Mordosova

Bakalářská práce

Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku

Marketing communication as a tool of marketing management of a company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá online komunikací v dnešní době ve stravovacích zařízeních. Práce je zaměřena na analýzu současné marketingové komunikace a návrh nové komunikační strategie pro malý rodinný podnik, restauraci „Gorodskoj park“.
Abstract:
Bachelor´s thesis deals with the topically of online communication today in catering establishments. The work is focused on the analysis of current marketing communication and the design of a new communication strategy for a small family business, the restaurant “Gorodskoy park”.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Peter Stuchlík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní