Anna Mordosova

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku

Marketing communication as a tool of marketing management of a company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá online komunikací v dnešní době ve stravovacích zařízeních. Práce je zaměřena na analýzu současné marketingové komunikace a návrh nové komunikační strategie pro malý rodinný podnik, restauraci „Gorodskoj park“.
Abstract:
Bachelor´s thesis deals with the topically of online communication today in catering establishments. The work is focused on the analysis of current marketing communication and the design of a new communication strategy for a small family business, the restaurant “Gorodskoy park”.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Peter Stuchlík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní