Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o. – Bc. Michal Bém
Bc. Michal Bém
Diplomová práce
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Content Marketing as a Part of Marketing Communication of the Revolgy Business Solutions s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice obsahového marketingu společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o. jako součásti marketingové komunikace. Podrobněji se jedná o vytvoření webinářů spojených s tématem oblasti, ve kterých firma podniká. Teoretická část definuje pojmy marketingové komunikace, digitálního marketingu, email marketingu, obsahového marketingu a dalších pojmů nezbytných pro pochopení …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of content marketing as part of marketing communication of the company called Revolgy Business Solution s.r.o. In detail, this thesis focuses on the creation of webinar series based on the topics of company's field of business. Theoretical part defines terms such as marketing communication, digital marketing, email marketing, content marketing and other terms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÉM, Michal. \textit{Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/s0szpr/.
Jak správně citovat práci
Bém, Michal. Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
Pavla Kocmanová -
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Renata Seidlerová -
Obsahový marketing: Analýza účinnosti vybraných nástrojů obsahového marketingu
Lukáš Paták -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková