Reklama jako obraz kultury – Bc. Khrystyna Beregova
Bc. Khrystyna Beregova
Master's thesis
Reklama jako obraz kultury
Advertising as an image of culture
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na zkoumání kulturních aspektů a specifických kulturních projevů v reklamě. V práci je zachyceno jak se během času měnila společnost, kvalita života, životní styl a preference. K jakým došlo kulturním změnám i v reklamním prostředí. Diplomová práce je rozdělená do dvou častí. První část je teoretická, ve které jsou charakterizované psychologické aspekty změn ve společnosti …viacAbstract:
The thesis aims to research specific cultural aspects in advertising, underlines the way society, quality of life, lifestyle and preferences have changed over time, and emphasizes what has changed culturally in the field of advertising. The paper consists of two parts: theoretical and practical. First part describes psychological aspects of society‘s evolution due to the trends in politics, economy …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ufln3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Vliv Internetu na spotřební kulturu a chování
Mikhail Biriukov -
Spotřební chování současné mladé generace
Tereza Šmolíková -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Amina Dauzova -
Faktory ovlivňující spotřební chování domácností v rámci České republiky
Jan Měšťan -
Spotřební kultura a skupinová identita metalistů
Pavlína Šťastná -
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Štěpánka Čačíková Kodlová -
Fenomén davového chování ve spotřební kultuře
Nicola Sopková -
Lifestyle and consumer culture
Alissa Oparina