Prezentace umění prostřednictvím sociálních médií – Eva Prstková
Eva Prstková
Bakalářská práce
Prezentace umění prostřednictvím sociálních médií
Presentation of Art Trough Social Media
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá se zabývá propagací uměleckého díla prostřednictvím sociálních médií. Cílem práce je zjistit, zda jsou konzumenti výtvarného umění spokojeni s tvorbou, která je jim umělci předkládána a také zda umělci berou ohled na potřeby jejich publika. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, reklamy, marketingu a umění. Dále se práce soustředí na druhy sociálních médií a v …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the promotion of an artwork through social media. The aim of the thesis is to find out whether consumers of art are satisfied with the work that is presented to them by artists and also whether artists take into account the needs of their audience. The theoretical part explains the basic concepts, advertising, marketing and art. Furthermore, the thesis focuses on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Prstková, Eva. Prezentace umění prostřednictvím sociálních médií. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Význam influencer marketingu a jeho dopad na zdroj reklamy
Bára Dvorská -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer Marketing in Gastronomy
Marek Havel -
Ekonomický provoz a sociální poměry herců a dramatiků shakespearovského a novodobého divadla The Globe s přihlédnutím k dobám moru a koronaviru
Tereza Šlesingerová -
Proměny jazyka a umění v době sociálních sítí a digitálních médií
Tereza Švandová -
Marcela Zemanová, František Thun-Hohenstein (1809-1870). Biografie šlechtice v kontextu proměn společnosti 19. století. Předkládaná disertační práce je první ucelenou biografií hraběte Františka Thun-Hohensteina (1809-1870), jednoho z nejdůležitějších představitelů českého uměleckého života 2. třetiny 19. století. Práce sleduje dva hlavní okruhy zájmu. Prvním je Thunova soukromá sféra, kde se zabývá jeho dětstvím, výchovou, vzděláním a cestováním v kontextu rodinných strategií. Nejdůležitějším momentem je pak Thunův mesaliační sňatek.který uzavřel roku 1846 a jehož následkem pozbyl jako prvorozený dědické právo na rodinný fideikomis.Druhou linií, kterou práce sleduje, je veřejné působení Františka Thuna. Jsou zmíněny Thunovy aktivity v sociální a filantropické oblasti a jeho politická kariéra v době předbřeznové a během revoluce roku 1848. Největší pozornost však autorka věnuje Thunově činnosti v oblasti výtvarného umění a památkové péče.
Marcela ZEMANOVÁ