Tomáš Kubica

Disertační práce

Ekonomická komparace dopravních cest a možnosti jejich dalšího rozvoje v podmínkách ČR a EU

Economic comparison of transport routes and possibilities of their further development in the Czech Republic and the EU
Anotace:
Záměrem EK je ekonomická udržitelnost projektů. Česká republika nesleduje celkovou výši ztráty jednotlivých druhů dopravy, neznáme proto ani její poměrnou část u každého projektu, nemůžeme tedy relevantně hodnotit ekonomickou udržitelnost projektů. Rovněž dnes neznáme celkovou výši dotací do jednotlivých druhů dopravy. Nevíme, jaký druh dopravy je finančně efektivnější. Cílem práce je ekonomická komparace …více
Abstract:
The EC's intention is economic sustainability of projects. The Czech Republic does not follow the total amount of loss of individual types of transport, so we do not know a propor-tion of each project, so we cannot achieve relevance in the economic sustainability of pro-jects. Today, we do not know the total amount of subsidies to individual types of transport. We do not know what kind of transport …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Michal Vaněk
  • Oponent: Róbert Štefko, Pavol Kráľ, Aleš Slíva

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava