Zobrazování mužů a žen v inzerci českých a německých časopisů – Lucie Vrbová
Lucie Vrbová
Master's thesis
Zobrazování mužů a žen v inzerci českých a německých časopisů
Anotácia:
Práce se zbývá zobrazováním mužů a žen v inzerci českých a německých časopisů a porovnáním výsledků v těchto dvou zemích. Použitá metoda je obsahová analýza. Časopisy byly vybrány Der Spiegel a Týden. V metodické části je popsán proces marketingového výzkumu a obsahová analýza. V praktické části jsou charakteristiky časopisů a zemí, výsledky obsahové analýzy a vyhodnocení hypotéz.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6679
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
- Vedúci: Oldřich Vávra
- Oponent: Bohumír Štědroň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6679
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Obsahová analýza inzerce v magazínu Marianne Bydlení
Tereza Minářová -
Obsahová analýza inzerce v českých a německých časopisech
Jana Smrčinová -
Obsahová analýza inzerce v časopisech Elle a Marianne
Alice Töpperová -
"Analýza obsahu inzerce vybraných odborných časopisů vydavatelství Economia
Jitka Umová -
Obsahová a komparativní analýza časopisu Vogue
Pavlína Hamouzová -
Srovnání inzerce ve vybraných časopisech zaměřených na ženy a muže
Petr TYPL -
Struktura obyvatelstva podle pohlaví - Česká republika
Jana KALBÁČOVÁ -
Komparace nerovného odměňování žen a mužů v České republice a Německu s důrazem na veřejný a soukromý sektor
Jana Kopecká