Lucie Vrbová

Master's thesis

Zobrazování mužů a žen v inzerci českých a německých časopisů

Anotácia:
Práce se zbývá zobrazováním mužů a žen v inzerci českých a německých časopisů a porovnáním výsledků v těchto dvou zemích. Použitá metoda je obsahová analýza. Časopisy byly vybrány Der Spiegel a Týden. V metodické části je popsán proces marketingového výzkumu a obsahová analýza. V praktické části jsou charakteristiky časopisů a zemí, výsledky obsahové analýzy a vyhodnocení hypotéz.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
  • Vedúci: Oldřich Vávra
  • Oponent: Bohumír Štědroň

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/6679