Komunikační mix u automobilů značky Mini Cooper – Kamila Sajdlová
Kamila Sajdlová
Bachelor's thesis
Komunikační mix u automobilů značky Mini Cooper
Communication Mix for the automotive brand Mini Cooper
Abstract:
Práce popisuje komunikační mix teoreticky a následně i praktické ukázky marketingové komunikace značky MINI ČR. Součástí práce je návrh vlastního řešení.Abstract:
This work describes communication mix in theory and some realizations made by BMW Group CZ. In the last part of the work there are my own suggestions.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 3. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15335
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2009
- Supervisor: Jan Procházka
- Reader: Petr Ovsiak
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15335
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková