Kamila Sajdlová

Bakalářská práce

Komunikační mix u automobilů značky Mini Cooper

Communication Mix for the automotive brand Mini Cooper
Anotace:
Práce popisuje komunikační mix teoreticky a následně i praktické ukázky marketingové komunikace značky MINI ČR. Součástí práce je návrh vlastního řešení.
Abstract:
This work describes communication mix in theory and some realizations made by BMW Group CZ. In the last part of the work there are my own suggestions.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
  • Vedoucí: Jan Procházka
  • Oponent: Petr Ovsiak

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15335