Komunikační mix u automobilů značky Mini Cooper – Kamila Sajdlová
Kamila Sajdlová
Bakalářská práce
Komunikační mix u automobilů značky Mini Cooper
Communication Mix for the automotive brand Mini Cooper
Anotace:
Práce popisuje komunikační mix teoreticky a následně i praktické ukázky marketingové komunikace značky MINI ČR. Součástí práce je návrh vlastního řešení.Abstract:
This work describes communication mix in theory and some realizations made by BMW Group CZ. In the last part of the work there are my own suggestions.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15335
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedoucí: Jan Procházka
- Oponent: Petr Ovsiak
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15335
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková