Výkonová motivace v hodinách anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. a 2. stupni základní školy – Kateřina FARTÁKOVÁ
Kateřina FARTÁKOVÁ
Bakalářská práce
Výkonová motivace v hodinách anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. a 2. stupni základní školy
The achievement motivation in English lessons of pupils with special education needs at 1st and 2nd grade of elementary school
Anotace:
Tématem bakalářské práce je "Výkonová motivace v hodinách anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. a 2. stupni základní školy". Cílem práce je prozkoumat a porovnat rozdíly ve výkonové motivaci v hodinách anglického jazyka mezi žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. a na 2. stupni základní školy. Teoretická část představuje východiska pro empirickou část práce …víceAbstract:
The theme of the bachelor thesis is a "School achievement motivation in English language lessons in pupils with special educational needs in a primary and a lower secondary school". The aim of the thesis is to investigate and compare the differences in school achievement motivation in English language lessons between pupils with special educational needs in a primary and a lower secondary school. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaroslava Jelínková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FARTÁKOVÁ, Kateřina. \textit{Výkonová motivace v hodinách anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. a 2. stupni základní školy}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/s30n96/.
Jak správně citovat práci
FARTÁKOVÁ, Kateřina. Výkonová motivace v hodinách anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. a 2. stupni základní školy. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Školní výkonová motivace žáků na standardních a waldorfských školách
Anna Šilarová