Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje firmy PEPSICO CZ s.r.o. – Bc. Veronika Nemečková
Bc. Veronika Nemečková
Diplomová práce
Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje firmy PEPSICO CZ s.r.o.
Influence of integrated marketing communication on the success of the sale of the company PEPSICO CZ s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce pojednává o úspěšnosti integrované marketingové komunikace společnosti PepsiCo. Cílem práce je analyzovat současné marketingové nástroje a navrhnout konkrétní změny. Úvod práce je věnován problematice integrované marketingové komunikace, jejím nástrojům se zaměřením především na online marketingovou komunikaci. Daný teoretický rámec tvoří základ pro pochopení problematiky integrované …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is the success integrated marketing communication of the company PepsiCo. The aim is to analyze current marketing communication and propose specific changes. The beginning of thesis is dedicated to general of integrated marketing communication; its tool is focused on online marketing communication. The theoretical framework forms the basis for the understanding of …víceKlíčová slova
Marketing integrovaná marketingová komunikace guerilla marketing obsahový marketing sociální sítě reklama marketingový mix virální marketing podpora prodeje televizní reklama. Marketing integrated marketing communication content marketing social media advertising marketing mix viral marketing sales promotion TV advertising.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ozm05/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček