Zhodnocení využívání asistenta pedagoga ve speciálním a inkluzivním vzdělávání v Olomouckém kraji – Martina Špičková
Martina Špičková
Bakalářská práce
Zhodnocení využívání asistenta pedagoga ve speciálním a inkluzivním vzdělávání v Olomouckém kraji
Evaluation of the Use of Teaching Assistant in Special and Inclusive Education in the Olomouc Region
Anotace:
Asistent pedagoga působí v oblasti speciálního vzdělávání, kde se spolu se speciálním pedagogem podílí na výuce žáka nebo více žáků ve třídách nebo školách samostatně zřízených výhradně pro děti, žáky a studenty se speciálními vzdělávacími potřebami a v oblasti inkluzivního vzdělávání, tedy v běžných školách, kde se podílí na výuce žáka nebo žáků spolu s běžných pedagogem. Cílem bakalářské práce je …víceAbstract:
The teaching assistant is active in the field of special education where he participates in education of the pupil or more pupils together with a special teacher in classes or schools established solely for children, pupils and students with special educational needs and in inclusive education in regular schools where he participates in teaching the pupil or pupils together with regular teacher. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135672
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: Eva Poledníková
- Oponent: Hana Fachinelli
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPIČKOVÁ, Martina. \textit{Zhodnocení využívání asistenta pedagoga ve speciálním a inkluzivním vzdělávání v Olomouckém kraji}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/s32it0/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje podpory cestování dětí a mládeže a požadavky tohoto segmentu na ubytovací a stravovací zařízení
Jana Maršálková -
Představy žáků ZŠ a studentů SŠ a VŠ o správném a nesprávném zkoušení a hodnocení (známkování)
Petr Kluska -
Šikana jako projev násilného chování a její prevence (z pohledu žáků a studentů základních a středních škol)
Klára Pipková -
Příčiny nedůvěry žáků a studentů ve školní autority a jejich důsledky
Andrea Vasileska -
Míra informovanosti žáků a studentů posledních ročníků ZŠ a SŠ o drogách a drogových závislostech
Andrea Šťastná -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ