Montessori pedagogika v praxi – Kateřina Lambertyová
Kateřina Lambertyová
Bakalářská práce
Montessori pedagogika v praxi
příklad Základní školy Polabiny 1
Montessori Education in Practice
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o pedagogickém systému Marii Montessori. Zaměřuje se na osobnost Marii Montessori a šíření jejich pedagogických myšlenek. Pozornost je věnována principům této pedagogiky, jednotlivým učebním oblastem a postavení Montessori pedagogiky v České republice. Druhá část práce je věnována výzkumu, jak principy Montessori pedagogiky fungují v praxi.Abstract:
Bachelor thesis deals with Maria Montessori's educational system. Thesis is focused on her life and dissemination of her pedagogice ideas. Attention is paid to principles of this pedagogy, teaching parts and to position of Montessori education in the Czech republic. Second part of thesis concentrates on research how the principles work in practice.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Karel Rýdl, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lambertyová, Kateřina. Montessori pedagogika v praxi. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Názory učitelů mateřských škol na individuální vzdělávání v rodinném prostředí
Magdaléna Fuksová -
Individuální přístup k žákům v době po dlouhodobé distanční výuce
Veronika ČUJKOVÁ -
Základní škola M. Montessori a aplikace Montessori myšlenek v praxi
Hana BLÁHOVÁ -
Využití Montessori pedagogiky v mateřské škole
Lenka VODIČKOVÁ -
Didaktická funkce pomůcek Montessori pedagogiky
Zuzana Hubeňáková -
Osvojování vědomostí, dovedností a postojů prostřednictvím alternativní metody Montessori u dětí předškolního věku a nižšího školního věku
Klára Velevová -
Jak přispívá Montessori pedagogika k rozvoji dítěte
Šárka Vaněčková -
Efektivita dramatické výchovy z pohledu absolventa oboru Sociální pedagogika a volný čas využívajícího metody dramatické výchovy
Eliška Smrčková