Metody a formy práce ve výuce anglického jazyka u žáků se specifickými potřebami ve 3. ročníku základní školy – Markéta Ecklová
Markéta Ecklová
Master's thesis
Metody a formy práce ve výuce anglického jazyka u žáků se specifickými potřebami ve 3. ročníku základní školy
Work Methods and Forms in English Lessons for Pupils with Specific Necessaries in the Third Class of Primary School
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na metody a formy ve výuce anglického jazyka. Cílem práce je ověřit aplikaci pracovních listů u žáků se specifickými potřebami ve 3. ročníku základní školy. Obsahem teoretické části jsou kapitoly, které se věnují metodám a formám v hodinách anglického jazyka, deficity v oblasti kognitivních funkcí, psychologické aspekty práce se žáky s obtížemi specifického charakteru v …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on the methods and forms of work during English lessons. The aim of the thesis is to prove an application of worksheets for children with Specific necessaries in the 3rd class of primary school. The teoretical part presents chapters about methods and forms of the work in English lessons, deficits deal with cognitive functions, psychological work aspects of pupils with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
- Vedúci: Renata Mlčáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ECKLOVÁ, Markéta. \textit{Metody a formy práce ve výuce anglického jazyka u žáků se specifickými potřebami ve 3. ročníku základní školy}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/s3gmuv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMaster programme / odbor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Zuzana SÝKOROVÁ -
Kurz základů fotografování pro dospělé se zaměřením na specifické vzdělávací potřeby účastníků podle věku
Kateřina Duchoslavová -
Environmentálně zaměřená vzdělávací nabídka pro děti se specifickými vzdělávacími potřebami v mateřské škole
Andrea VÖLKLOVÁ -
Rodinné konstelace a vztahy v rodinách s dítětem se specifickou vzdělávací potřebou
Lenka Franková -
Výukové strategie k předmětu Ošetřovatelství založené na důkazech - přehledová studie
Jarmila JANIŠOVÁ -
Use of music as both a teaching method and therapy
Radek Doskočil -
Teaching English Using TPR Method
Veronika Šigutová -
The Use of the Communicative Teaching Method in ELT at Czech State and Language Schools
Markéta Bojanovská