Nové trendy v marketingové komunikaci – Bc. Waschek Waschek
Bc. Waschek Waschek
Master's thesis
Nové trendy v marketingové komunikaci
New trends in marketing communication
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci. Cílem práce je zhodnotit, jak velký vliv mají nové trendy v marketingové komunikaci na nákupní chování zákazníků z pohledu jednotlivých generací a poskytnout vhodná doporučení firmám ve zkoumané oblasti. Autor v práci čerpá ze sekundárních a primárních dat. Sběr primárních dat je proveden pomocí metody dotazování. Na základě výsledků …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on new trends in marketing communication. The aim of this thesis is to evaluate how much new trends in marketing communication have an impact on the shopping behavior of customers from the perspective of individual generations and to provide appropriate recommendations to companies in the research area. The author draws on secondary and primary data. The collection of primary …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/v16rj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Mikšík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis -
New Trends of Business Management in International Environment
Yutong Lei -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
New Trends in Recruitment Strategies
Isabelle Toscani -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová