Didaktické přístupy k žákům s lehkou mentální retardací na základní škole – Dagmar TRČKOVÁ
Dagmar TRČKOVÁ
Bachelor's thesis
Didaktické přístupy k žákům s lehkou mentální retardací na základní škole
Didactic attitudes to pupils with mild mental retardation at primary school
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku vzdělávání žáka s lehkou mentální retardací na základní škole. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, legislativní rámec integrace, specifika osobnosti žáka s mentální retardací, složky výchovy. Dále charakterizuje didaktické zásady, didaktické metody, formy vyučování a využití didaktických pomůcek. Praktická část se věnuje obsahu základního vzdělávání …moreAbstract:
The bachaleur work is dealing with problems with education of pupil with mild mental retardation in the elementary school. The theoretical part delimits basic terms, legislative terms of integration, personal specifics of the pupil with the mental retardation and education segments. Than it characterizes didactical principles, methods , education forms and use of the didactical teaching aids. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2014
Accessible from:: 25. 6. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PhDr. Olga Krejčířová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TRČKOVÁ, Dagmar. \textit{Didaktické přístupy k žákům s lehkou mentální retardací na základní škole}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/s43gyc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TRČKOVÁ, Dagmar. Didaktické přístupy k žákům s lehkou mentální retardací na základní škole. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.6.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 6. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
Theses on a related topic
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Didaktické hry na ZŠ speciální pro žáky se středně těžkou mentální retardací
Zdeňka Pechačová -
Žákyně s lehkou mentální retardací
Petr Zach
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights