Systém financování středních podniků a start-upů v České republice. – Tomáš Vyklický
Tomáš Vyklický
Bachelor's thesis
Systém financování středních podniků a start-upů v České republice.
Small and medium enterprise and startup financing system in Czech Republic
Anotácia:
Tato práce se zabývá porovnáním financování startupů a podniků malé a střední velikosti. V práci jsou uvedeny zdroje financování malých a středních podniků, zdroje financování startupů a alternativní zdroje financování uplatnitelné na oba zmíněné segmenty. Je popsána forma fungování agentury CzechInvest zabývající se podporou startupů. Jsou zmíněny aktuální možnosti bankovního financování pro startupy …viacAbstract:
This thesis compares financing of startups and small and medium enterprise. There are mentioned and explained different sources of financing of small and me-dium enterprise, sources of financing of startups and alternative forms of financing that can be used for both segments. The thesis describes how CzechInvest, Czech startup support agency, operates. Mentioned are opportunities of bank financing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík