Tvorba materiálu pro výuku objektově orientovaného programování – Michal PAVELKA
Michal PAVELKA
Bakalářská práce
Tvorba materiálu pro výuku objektově orientovaného programování
Creating materials for teaching object-oriented programming
Anotace:
Název této bakalářské práce je ?Tvorba materiálu pro výuku objektově orientovaného programování?. Celá práce je rozdělena na dvě části a to část teoretickou a praktickou. V teoretické části popisuji interaktivní tabule, jejich rozdělení, výhody a nevýhody jejich využití ve výuce a také srovnávám software, který je k těmto tabulím dostupný a lze pomocí něj tvořit výukový materiál. V části praktické …víceAbstract:
The name of the bachelor thesis is ?Creating materials for teaching objecting-oriented programming?. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. In the theoretical part I describe the interacrive whiteboards, their distribution, their advantages and disadvantages of use in teaching and I also compare a software, which is available for these whiteboards and you can make the materials …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zveřejnit od: 22. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. Rostislav Fojtík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVELKA, Michal. Tvorba materiálu pro výuku objektově orientovaného programování. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Využití tabule SMART Board v edukaci žáků se středně těžkou mentální retardací
Miroslava Matoušová -
Interaktivní aplikace ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ s využitím technologie Smart Lab a Smart Response.
Martin HORÁK -
Interaktivní učebnice a digitální učební materiály pro interaktivní tabule ve výuce přírodopisu na základní škole
Svatava SONNKOVÁ -
Multimediální podpora výuky na 1. stupni základní školy pomocí interaktivní tabule SMART - BOARD
Jitka SLAVKOVÁ -
Využití interaktivní tabule Smart Board ve výuce násobení a dělení na prvním stupni základní školy.
Petra KASÍKOVÁ -
Interaktivní tabule v mateřské škole
Jana GUTHOVÁ -
Interaktivní tabule ve výuce geometrie
Lucie Pernesová -
Interaktivní tabule ve výuce
Markéta GAJDIČIAROVÁ