Bc. Michaela Veiserová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybrané společnosti

Marketing Communication of the Selected Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současné marketingové komunikace společnosti Dibaq a.s. a navržení doporučení případného zlepšení v této oblasti. Pro práci jsou využita dostupná sekundární data a zároveň také primární data. V práci jsou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu, praktické zhodnocení problematiky marketingové komunikace doplněno vlastními …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current marketing communication of Dibaq a.s. and to suggest possible improvement recommendations in this area. Available secondary data as well as primary data are used for the thesis. The thesis defines the theoretical starting points of the researched issue, the characteristics of the researched subject, the practical evaluation of the marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2023
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Reader: Ing. Anežka Petrů

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné