Marketingová komunikace vybrané společnosti – Bc. Michaela Veiserová
Bc. Michaela Veiserová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Marketing Communication of the Selected Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současné marketingové komunikace společnosti Dibaq a.s. a navržení doporučení případného zlepšení v této oblasti. Pro práci jsou využita dostupná sekundární data a zároveň také primární data. V práci jsou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu, praktické zhodnocení problematiky marketingové komunikace doplněno vlastními …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current marketing communication of Dibaq a.s. and to suggest possible improvement recommendations in this area. Available secondary data as well as primary data are used for the thesis. The thesis defines the theoretical starting points of the researched issue, the characteristics of the researched subject, the practical evaluation of the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/v7f8p/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Reader: Ing. Anežka Petrů
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEISEROVÁ, Michaela. \textit{Marketingová komunikace vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/s5gaja/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti
Darina Foltová -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje firmy PEPSICO CZ s.r.o.
Veronika Nemečková -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová -
Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování
Kateřina Horná