Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt – Lucie Königsmarková
Lucie Königsmarková
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší problematiku marketingu v online prostředí. Cílem práce byl návrh marketingového mixu, pro vybraný podnikatelský subjekt. Konkrétně se jedná o subjekt, který bude v budoucnu založen a jehož produktem budou fotografické služby. Práce se zakládá na marketingovém mixu 4S, který je velice zajímavý především díky rychlému vývoji a široké škále možností. Sběr dat je proveden na …víceAbstract:
This bachelor thesis addresses the issue of marketing in the online environment. The focus of the work was to design a marketing mix for a selected business entity. Specifically, it is an entity that will be established in the future and will be a product of future photographic services. The work consists of a 4S marketing mix, which is very interesting mainly due to the rapid development and a wide …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/kk8qq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lucie Zlatušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel -
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
Miroslav Solařík -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků