Lucie Königsmarková

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt

Anotace:
Tato bakalářská práce řeší problematiku marketingu v online prostředí. Cílem práce byl návrh marketingového mixu, pro vybraný podnikatelský subjekt. Konkrétně se jedná o subjekt, který bude v budoucnu založen a jehož produktem budou fotografické služby. Práce se zakládá na marketingovém mixu 4S, který je velice zajímavý především díky rychlému vývoji a široké škále možností. Sběr dat je proveden na …více
Abstract:
This bachelor thesis addresses the issue of marketing in the online environment. The focus of the work was to design a marketing mix for a selected business entity. Specifically, it is an entity that will be established in the future and will be a product of future photographic services. The work consists of a 4S marketing mix, which is very interesting mainly due to the rapid development and a wide …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lucie Zlatušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku