Pojetí reklamy ve struktuře denního tisku - širší a užší pojetí reklamy – Bc. Lenka LUKÁŠKOVÁ
Bc. Lenka LUKÁŠKOVÁ
Diplomová práce
Pojetí reklamy ve struktuře denního tisku - širší a užší pojetí reklamy
Advertisement aspect in daily newspaper's structure - wider and narrower conception of advertisement
Anotace:
V této práci jsou reflektovány různé přístupy k vnímání reklamy. Hlavním předmětem zájmu je reklama v denním tisku a celkové zhodnocení jejího místa a povahy v rámci jednoho vydání. Zvláštní zřetelem této práce je identifikace skryté reklamy. Je zde popsán vztah reklamy a publicistiky, jejich vzájemné vymezení, působení a případná infiltrace či kontaminace. V rámci rozboru budou reklamní sdělení sledována …víceAbstract:
This dissertation shows interest in different ways, how is it possible to percieve the advertisement. The main focus is advertisement in daily press and total evaluation its position and character in one newspaper issue. Special attention in this dissertation is on identification of covert advertisement. It's described relation between advertising and journalism, their demarcation, influence and possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Zveřejnit od: 2. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Prof. PhDr. Jan Kořenský, DrSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LUKÁŠKOVÁ, Lenka. Pojetí reklamy ve struktuře denního tisku - širší a užší pojetí reklamy. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Česká filologie
Práce na příbuzné téma
-
Stylistické aspekty neverbální komunikace v oblasti bulvární žurnalistiky
Pavla Pilchová -
Mediální obraz komunikace českých politiků
Martina Riemlová -
Využití mediální komunikace v malé firmě
Michala Gawelczyková -
Zobrazování Václava Klause v denním tisku z hlediska neverbální komunikace
Kateřina BARTOŇKOVÁ -
Klamavá reklama
Petra Arpášová -
Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií
Vendula Pudelková -
Klamavá reklama a její dopady na podnikatelskou sféru
Rostislav Pospěch -
Reklama jako obraz kultury
Uliana Baliasnikova
Název
Vložil
Vloženo
Práva