Proč jsem se (ne)vrátil do školy? Motivace a bariéry ve formálním vzdělávání dospělých – Mgr. Kateřina Soukupová
Mgr. Kateřina Soukupová
Bakalářská práce
Proč jsem se (ne)vrátil do školy? Motivace a bariéry ve formálním vzdělávání dospělých
Why (didn t) did I come back to school? Motivation and barriers in formal adult education
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na motivace a bariéry ve formálním vzdělávání dospělých, které je v současné době považováno za nedílnou součást celoživotního učení. Za podpory teoretických konceptů uvedených v teoretické části a vlastního výzkumného šetření se práce věnuje objasnění konkrétních důvodů dospělých k účasti na formálním vzdělávání a překážek se kterými se setkávají. Realizovaný …víceAbstract:
In my bachelor thesis I focus on motivation ans barriers in formal adult education which is considered to be inseparable part of lifelong learning. On the basis of theoretical concepts mentioned in the theoretical part and my own research, the thesis explains concrete reasons for adult participation on formal education and problems they deal with. The research was aimed at students of Pedagogy at Faculty …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o93x1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2008
- Vedoucí: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Formální vzdělávání dospělých jako cesta ke změně kariéry
Martina Malíková -
Formální vzdělávání dospělých na střední škole.
Matěj DRDA -
Formální vysokoškolské vzdělávání dospělých při zaměstnání
Hana COUFALOVÁ -
Formální vzdělávání dospělých v Moravskoslezském kraji
Yweta DROBČINSKÁ -
Formální vzdělávání dospělých: Motivace pro opětovný vstup do systému formálního vzdělávání, koncepce slaďováním studijního, profesního a osobního života studentů kombinované formy studia Západočeské univerzity v Plzni
Dana GABRIŠOVÁ -
Formální vzdělávání dospělých ve středním věku
Marcela Sklenářová -
Vliv pracovního a rodinného zázemí na formální vzdělávání dospělých
Karolína Šulcová-Seidlová -
Vysokoškolské vzdělání podmínkou. O postojích dospělých ke studiu po návratu do formálního vzdělávání.
Markéta Kalinová