Internet jako prostředek proniknutí na trh – Jakub Kofroň
Jakub Kofroň
Bakalářská práce
Internet jako prostředek proniknutí na trh
Internet as a tool through entering the new foreign market
Anotace:
Práce pojednává o možnostech využití internetu při pronikání na zahraniční trh. Práce je na základě teoretických i praktických znalostí rozdělena na dvě základní části. První část prezentuje teoretické informace spojené s využitím internetu pro oblast podnikání. V druhé části je pozornost věnována využití teoretických znalostí v praxi. Praktická část je provázána zkušenostmi s vedením internetového …víceAbstract:
The main purpose of the Bachelor thesis is to subscribe and design optimal procedures for companies who aim to enter the new foreign market via the internet. The thesis is also based on theoretical and working knowledge. The first chapter of the Bachelor thesis is focused on demarcation internet surroundings. In addition, the first chapter highlights the main advantages and disadvantages of the internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35619
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Ivana Topolová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35619
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Světový trh vína a postavení Chile na tomto trhu se zaměřením na firmu Vina El Aromo
Nikola Bartoňková -
Rozhodování absolventů středních škol pro studium na vysoké škole a jejich očekávané uplatnění v porovnání s realitou na trhu práce v České republice v roce 2019
Michal Muzikář -
Akvizice jako způsob proniknutí na zahraniční trh
Ondřej Tichý -
Strategie firmy k proniknutí na tuzemský trh s fotografickou technikou a službami
Jan Kadleček -
Uvedení nového výrobku firmy HOLS, a. s. na nový trh
Zuzana Marková -
Metody vstupu východního podniku na evropský trh
Mariya Kuzmenko -
Umístění českých produktů na čínský trh
Marcela INDROVÁ -
Možnosti vstupu zahraničních firem na čínský realitní trh a návazné sektory
Ivana Švecová