Strategická analýza Colorfactory Spa Hotel – Bc. Anna Šuliová
Bc. Anna Šuliová
Bakalářská práce
Strategická analýza Colorfactory Spa Hotel
Strategic Analysis of Colorfactory Spa Hotel
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zaměřuje na charakteristiku vnějšího a vnitřního prostředí vybraného hotelového zařízení v Praze, konkrétně Colorfactory Spa Hotel. Cílem práce je vytvoření návrhů rozvoje současné marketingové strategie tohoto vybraného subjektu na základě provedené komplexní situační analýzy. Koncepčně je práce rozdělena do tří částí, na teoretickou, analytickou a návrhovou. V první …víceAbstract:
The presented bachelor's dissertation focuses on the characteristics of the external and internal environment of a selected hotel facility in Prague, specifically the Colorfactory Spa Hotel. The aim of the thesis is to create proposals for the development of the current marketing strategy of this selected subject based on a comprehensive situational analysis. Conceptually, the work is divided into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/kcp70/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2025
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Kocourek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠULIOVÁ, Anna. \textit{Strategická analýza Colorfactory Spa Hotel}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/s79ku5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Tradiční vs. Digitální Marketing - Transformace marketingové strategie v lékárenském řetězci Dr. Max.
Tereza Francová -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Nikol Andeltová -
Assessing Market Entry Strategies for a Selected Turkish Ceramic Company in the Czech Republic’s Tile Market
Doğa Ural -
Luckin Coffee’s Innovative Marketing Strategies in China
Tianyu Zhao