Návrh marketingové komunikace krmiva pro psy a kočky – Alžběta Vrublová
Alžběta Vrublová
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace krmiva pro psy a kočky
A Marketing Communication Design of Pet Food
Anotace:
Cílem bakalářské práce je návrh marketingové komunikace pro nový druh krmení psů a koček, který se nazývá „sušené drcené maso“. V teoretické části práce charakterizuji český trh krmiv domácích zvířat a vysvětluji základní pojmy marketingové komunikace. Praktická část obsahuje metodiku výzkumu, včetně způsobu shromažďování dat, kterým je elektronické dotazování. Následuje analýza získaných dat a jejich …víceAbstract:
The goal of this bachelor's thesis is the proposal of marketing communication for a new kind of food for dogs and cats, named „dried crushed meat“. The theoretical part describes characteristics of the Czech pet food market and explains the basic terms of marketing communication. The practical part contains the research methodology, including the method of data collection, which is electronic questionnaires …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95393
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2011
- Vedoucí: Lucie Sobková
- Oponent: Tereza Navrátilová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko