Sociální pozice nadaného žáka v kolektivu běžné třídy základní školy – Bc. Kamila Novobilská
Bc. Kamila Novobilská
Master's thesis
Sociální pozice nadaného žáka v kolektivu běžné třídy základní školy
Social Position of a Gifted Pupil in a Standard Elementary School Class
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou nadání v souvislosti, která u nás není příliš prozkoumána. Pojednává o intelektově nadaných dětech a jejich pozici v kolektivu běžné třídy základní školy. Teoretická část definuje základní pojmy související s nadáním a dále se zaměřuje na nadané dítě v sociálním prostředí, tedy v rodině a mezi vrstevníky. Jsou popsány také možné problémy, které se u nadaných …moreAbstract:
This thesis is dealing with the issue of gift in a context that has not been very much explored in our environment. It discusses the intellectually gifted children and their position in a collective of a common primary school class. The theoretical part defines the basic concepts related to gift and focuses on the gifted child in a social environment, i.e. family and peers. Some possible problems that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Accessible from:: 17. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Machů, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOBILSKÁ, Kamila. \textit{Sociální pozice nadaného žáka v kolektivu běžné třídy základní školy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2015. Available from: https://theses.cz/id/s7pdrg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Novobilská, Kamila. Sociální pozice nadaného žáka v kolektivu běžné třídy základní školy. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Senioři jako skupina ovlivněná možnou sociální exkluzí na příkladu vybrané sociální služby
Kateřina Pešlová -
Možnosti využití psychedeliky asistované terapie pro cílové skupiny sociální práce: Reflexe současného výzkumu a tvorba vzdělávacího kurzu pro sociální pracovníky
Jonáš Dus -
Třída mateřské školy jako sociální skupina
Šárka ŘEŽÁBOVÁ -
K vybraným aspektům podpory samostatného bydlení jako formy terénní sociální práce s lidmi s duševním onemocněním ve vybrané sociální službě
Petra Jenč -
Děti v předškolním vzdělávání jako specifická sociální skupina
Hana NOVÁČKOVÁ -
Translidé jako nově se formující cílová skupina sociální pedagogiky
Melisa Macová -
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Úspěšná pracovní skupina a její management
Kateřina Víšková