Bc. Kamila Novobilská

Diplomová práce

Sociální pozice nadaného žáka v kolektivu běžné třídy základní školy

Social Position of a Gifted Pupil in a Standard Elementary School Class
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou nadání v souvislosti, která u nás není příliš prozkoumána. Pojednává o intelektově nadaných dětech a jejich pozici v kolektivu běžné třídy základní školy. Teoretická část definuje základní pojmy související s nadáním a dále se zaměřuje na nadané dítě v sociálním prostředí, tedy v rodině a mezi vrstevníky. Jsou popsány také možné problémy, které se u nadaných …více
Abstract:
This thesis is dealing with the issue of gift in a context that has not been very much explored in our environment. It discusses the intellectually gifted children and their position in a collective of a common primary school class. The theoretical part defines the basic concepts related to gift and focuses on the gifted child in a social environment, i.e. family and peers. Some possible problems that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eva Machů, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Novobilská, Kamila. Sociální pozice nadaného žáka v kolektivu běžné třídy základní školy. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe