Bc. Kristýna IRCHOVÁ

Master's thesis

Rozvoj didaktické a diagnostické kompetence učitele SŠ při řešení poruch učení žáků SŠ

Development of diagnostic and didactic competence of high school teacher when solving learning disorders of high school students.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá kompetencemi učitele především pak didaktickými a diagnostickými. Dále je zaměřena na specifické poruchy učení zejména na dyslexii, dysgrafii a dysortografii. V teoretické části lze nalézt informace o všech kompetencích učitele a také informace o poruchách učení, jejich příčinách, reedukacích atd. Výzkumná část je zaměřena na zmapování výskytu specifických poruch učení u žáků …more
Abstract:
This thesis deals with the competences of teachers, especially didactic and diagnostic. It is also focused on specific learning disabilities; in particular dyslexia, dysgraphia and dysortographia. The theoretical part provides information about on all teacher´s competences and information about learning disabilities, their causes, reeducation, etc. The research part is aimed at mapping of the specific …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Pavla Soukupová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

IRCHOVÁ, Kristýna. Rozvoj didaktické a diagnostické kompetence učitele SŠ při řešení poruch učení žáků SŠ. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická