Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky – Ing. Victoria Shestakova
Ing. Victoria Shestakova
Bachelor's thesis
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Abstract:
Bakalářská práce charakterizuje komunikaci jako proces výměny informací, který zahrnuje subjekty komunikace, způsob komunikace a předmět komunikace. Bakalářská práce se zabývá úlohou komunikace, která je nástrojem rozvoje vztahů se zákazníky. Cílem práce je prokázat hodnotu komunikace jako nejdůležitějšího parametru při navázání a řízení vztahů se zákazníky. V textu jsou rozebrány druhy komunikace …moreAbstract:
Bachelor thesis characterizes communication as a process of information exchange, which includes elements of communication, communication methods and object of communication. Bachelor thesis deals with the role of communication, which is a tool for developing customer relationships. The aim is to demonstrate the value of communication as the most important parameter when you establish a customer relationship …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/awyz5/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Eva Matoušková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová