Návrh marketingové komunikace mistrovství světa juniorů v hokeji 2020 – Josef Kramář
Josef Kramář
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace mistrovství světa juniorů v hokeji 2020
Suggestion for Marketing Communication of World Junior Ice Hockey Championship 2020
Abstract:
Cílem této práce je definování návrhů pro marketingovou komunikaci Mistrovství světa juniorů v hokeji 2020, které se bude konat v České republice. Práce se v teoretické rovině zabývá specifiky sportovního marketingu a event marketingu a představuje některé trendy v těchto marketingových oblastech. Další část práce je věnována juniorskému mistrovství světa, jeho popularitě, dřívějšímu pořadatelství …moreAbstract:
The aim of this thesis is to define suggestions for marketing communication of World Junior Ice Hockey Championship 2020 which will be held in Czech Republic. In the theoretical part of the thesis is introduced sport marketing, event marketing and some new trends considering these two marketing areas. The World Junior Ice Hockey Championship is thereafter described as well as its popularity, latest …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78187
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2019
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Markéta Lhotáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78187
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová