Bc. Jan Králík

Diplomová práce

Inovace jako nástroj marketingu

Innovation as a marketing tool
Anotace:
Práce charakterizuje inovace jako nástroj marketingu a analyzuje rozsah problematiky inovací do činností firmy. Na inovaci nahlíží jako na proces, který začíná identifikací potřeb, požadavků a očekávání zákazníka, pokračuje návrhem vhodné inovace, realizací inovace a její uvedení na trh. Dále specifikuje souběžné komunikační aktivity vůči vnějšímu a vnitřnímu zákazníkovi podniku. Část práce je věnována …více
Abstract:
The thesis characterizes innovation as a marketing tool and analyzing the extent of the innovation activities of the company. The innovation is seen as a process that begins with the identification of needs, requirements and expectations, continues to design appropriate innovation, implementation of innovation, and marketing. Further specifies the parallel communication activities to external and internal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Babka, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní