Bc. Jan Králík
Diplomová práce
Inovace jako nástroj marketingu
Innovation as a marketing tool
Anotace:
Práce charakterizuje inovace jako nástroj marketingu a analyzuje rozsah problematiky inovací do činností firmy. Na inovaci nahlíží jako na proces, který začíná identifikací potřeb, požadavků a očekávání zákazníka, pokračuje návrhem vhodné inovace, realizací inovace a její uvedení na trh. Dále specifikuje souběžné komunikační aktivity vůči vnějšímu a vnitřnímu zákazníkovi podniku. Část práce je věnována …víceAbstract:
The thesis characterizes innovation as a marketing tool and analyzing the extent of the innovation activities of the company. The innovation is seen as a process that begins with the identification of needs, requirements and expectations, continues to design appropriate innovation, implementation of innovation, and marketing. Further specifies the parallel communication activities to external and internal …víceKlíčová slova
Produkt inovace konkurenční výhoda informace potřeby požadavky očekávání marketing komunikace firemní identita image společenská odpovědnost firem zákazník segment data řízení vztahů se zákazníky. Product innovation competitive advantage information needs wants expectations communication corporate identity corporate social responsibility customer customer relationship management.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y03q1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Babka, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová