Místně zakotvené učení na 1.stupni základní školy – Lucie ŠVARCOVÁ
Lucie ŠVARCOVÁ
Diplomová práce
Místně zakotvené učení na 1.stupni základní školy
Place-based education in primary school
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je pedagogická studie, která s využitím principů místně zakotveného učení hledá cestu k výuce standardních výukových předmětů 2. třídy základní školy, netradičním, avšak velmi efektivním způsobem. Díky tomuto přístupu dochází k propojení více předmětů v rámci jednoho vyučovacího bloku či vyučovací hodiny. Záměrem práce je využít bohatá historická lokální fakta, specifické …víceAbstract:
The content of this thesis is a pedagogical study that uses the principles of place-based learning to find a way to teach standard 2nd grade elementary school subjects in a non-traditional, yet highly effective way. This approach allows for the integration of multiple teaching subjects within a single teaching block or lesson. The intention of the work is to use rich historical local facts, specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Roman Kroufek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVARCOVÁ, Lucie. Místně zakotvené učení na 1.stupni základní školy. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Klima školní třídy se žáky základní školy s minimální doporučenou úrovní pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření
Lucie NÁDENÍČKOVÁ -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Verifikace výzkumných technik DEMOR a PACES pro užití u mládeže ve věku 1. a 2. stupně ZŠ (pilotní studie)
Pavel Mrnuštík