Analýza činnosti Pražské informační služby v letech 2009 - 2013 – Bc. Tereza Žáčková
Bc. Tereza Žáčková
Diplomová práce
Analýza činnosti Pražské informační služby v letech 2009 - 2013
Analysis of the activities of the Prague City Tourism in 2009 - 2013
Anotace:
Diplomová práce na téma Analýza činnosti Pražské informační služby v letech 2009-2013. Cílem této práce je zaznamenat změny statutu Pražské informační služby v letech 2009-2013, identifikovat jejich vliv na změny činnosti této příspěvkové organizace. V první části se práce zabývá problematikou destinačního managementu, jeho úrovněmi a jeho financováním. Popisuje význam destinačního managementu, jeho …víceAbstract:
The thesis on the analysis of the activities of the Prague City Tourism in 2009-2013. The aim of this thesis is to write down the change in status Prague City Tourism in 2009-2013, to identify their impact on changes in the activities of the funded organization. The first part of the thesis deals with destination management, its level and its financing. It Describes the importance of destination management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/6546/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2015
- Vedoucí: Ing. Petr Studnička
- Oponent: Ing. Lucie Plzáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽÁČKOVÁ, Tereza. \textit{Analýza činnosti Pražské informační služby v letech 2009 - 2013}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/s9ft8m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková -
Úloha organizace destinačního managementu na Vltavotýnsku
Barbora BERCZESOVÁ -
Analýza možností zakládání klastrů v turismu v ČR s komparací s činností organizace destinačního managementu
Vojtěch Procházka -
Vliv destinačního managementu na rozvoj cestovního ruchu ve vybraném kraji České republiky
Michaela Ottová