Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí – Bc. Vlasta Magrotová
Bc. Vlasta Magrotová
Master's thesis
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Marketing communication as a tool for managing human social behavior
Abstract:
Abstrakt Hlavním cílem diplomové práce je zjistit podíl účasti marketingové komunikace v řízení společenských procesů a pokusit se zodpovědět otázku, zda je možné marketingovou komunikací řídit a ovlivňovat společenské chování lidí. V praktické části se pokusím ukázat na dvou rozborech, do jaké míry může mít sociální reklama společenský dopad a že ji lze chápat jako nástroj jisté formy ovlivňování …moreAbstract:
Abstract The principal aim of the diploma work is to state share of marketing communications in social process management and try to answer a question if it is possible to manage marketing communications and affect people's social behaviour. In practical part of the work I will try to illustrate using two example studies how social advertisement can affect the society and that it is possible to perceive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s4j9m/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2011
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Vliv dlouhodobé nezaměstnanosti na psychiku a osobnost člověka
Kamila Češková