Analýza marketingové komunikace poskytovatele únikových her – Matouš Polách
Matouš Polách
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace poskytovatele únikových her
Marketing Communication Analysis of an Escape Games Provider
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci poskytovatele únikových her. Obsahuje sedm kapitol, z nichž dvě jsou silně zaměřeny na teorii, zatímco další tři jsou založeny na výzkumu. Zbývající dvě kapitoly jsou úvod a závěr. Zvolenou metodou výzkumu je dotazník a jeho následná analýza, včetně analýzy dvou hypotéz. Z analýzy dat byly vyvozeny závěry, které sloužily jako návrhy a doporučení …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the marketing communication of an escape games provider. It contains seven chapters, two of which are heavily focused on theory, while the next three are based on research. The remaining two chapters are the introduction and the summary. The chosen research method is a survey and its subsequent analysis, including an analysis of two hypotheses. Conclusions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146955
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2022
- Supervisor: David Grendysa
- Reader: Tomáš Drga
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLÁCH, Matouš. \textit{Analýza marketingové komunikace poskytovatele únikových her}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Available from: https://theses.cz/id/s9vg0s/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda