Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky – Bc. Hanna Iliieva
Bc. Hanna Iliieva
Bachelor's thesis
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
The identification of customer needs, requirements and expectations for customer relationship management
Abstract:
Tato bakalářská práce je věnována konceptům a metodám analýzy identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a možnostem aplikace výsledků analýzy. Prvním cílem práce je vysvětlení a prokázání důležitosti řízení vztahů se zákazníky v současném silně konkurenčním prostředí a ukázání souvislosti mezi řízením vztahů se zákazníky a identifikací jejich potřeb, požadavků a očekávání. Druhým cílem práce …moreAbstract:
This thesis is devoted to the concepts and methods of analyzing the identification of customer’s needs, requirements and expectations and also to the possibilities of analysis results application. The first aim of the thesis is to explain and demonstrate the importance of customer relationship management in the current strong competitive environment and the reference between customer relationship management …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gywj5/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ILIIEVA, Hanna. \textit{Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/s9yvgw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková