Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky – Bc. Magdaléna Lesonická
Bc. Magdaléna Lesonická
Bachelor's thesis
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
The identification of customer needs, requirements and expectations for customer relationship management
Abstract:
Práce je zaměřena na hledání souvislostí mezi mírou odchodovosti klienta banky, měřenou za určité období a tím, zda se tato odchodovost váže k reklamaci či stížnosti, kterou klient bance ve stejném období předá. Dále ve své práci odhaluji spojitost mezi spokojeností klienta a tím, zda je klientova spokojenost ovlivněna kladným nebo záporným vyřízením reklamace či stížnosti ze strany banky. Na základě …moreAbstract:
The work is focused on a finding connections between the clients who left the bank, measured in a certain period and whether these churn rate binds to the clients who submitted a claim or complaint to the bank, for the same time period. Further reveals the connection between client satisfaction and whether customer satisfaction is influenced by a positive or negative response to the claim or complaint …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/i8n7q/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LESONICKÁ, Magdaléna. \textit{Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/sa0n48/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane