Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky – Bc. Magdaléna Lesonická
Bc. Magdaléna Lesonická
Bakalářská práce
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
The identification of customer needs, requirements and expectations for customer relationship management
Anotace:
Práce je zaměřena na hledání souvislostí mezi mírou odchodovosti klienta banky, měřenou za určité období a tím, zda se tato odchodovost váže k reklamaci či stížnosti, kterou klient bance ve stejném období předá. Dále ve své práci odhaluji spojitost mezi spokojeností klienta a tím, zda je klientova spokojenost ovlivněna kladným nebo záporným vyřízením reklamace či stížnosti ze strany banky. Na základě …víceAbstract:
The work is focused on a finding connections between the clients who left the bank, measured in a certain period and whether these churn rate binds to the clients who submitted a claim or complaint to the bank, for the same time period. Further reveals the connection between client satisfaction and whether customer satisfaction is influenced by a positive or negative response to the claim or complaint …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i8n7q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane