E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje – Ing. Martin Popilka
Ing. Martin Popilka
Bachelor's thesis
E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje
E-business and social networks.Their utilization in the Sales promotion
Abstract:
Tato práce se zabývá možnostmi využití E-business řešení a sociálních sítí pro podporu prodeje. Práce je celkem rozdělena do dvou hlavních bloků. V první teoreticko-metodologické části nejprve popisuji E-business řešení, jejich typy a především se soustředím na E-commerce. Dále zde popisuji sociální sítě, které jsou v současné době využívány. V druhé části práce řeším praktickou aplikaci e-shopu na …moreAbstract:
This thesis deals with the possibilities of E-business solutions and social networks in the sales promotion. The thesis is divided in to two main parts. The first theoretical block describes available E-business solutions and while especially focusing on E-commerce. Furthermore this part contains a selection of the most used social networks. In the second, practical part of my thesis I dealt with the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jqyr8/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: prof. MgA. Jiří Svoboda
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Gabriela Nešporová