Helena Sieglová Rabasová

Bakalářská práce

Měření spokojenosti zaměstnanců jako klientů s Českou spořitelnou

Measuring the satisfaction of employees as clients with Česká spořitelna
Anotace:
Hlavním cílem práce je zjistit, jaká je spokojenost dlouhodobých zaměstnanců České spořitelny coby jejích klientů a jaké faktory na ni mají vliv, a zhodnotit, zdali loajalita a znalost bankovního sektoru ovlivňuje či neovlivňuje výši spokojenosti. Dále zjistit, zdali by v případě změny zaměstnání, byla i nadále Česká spořitelna využívána jako jejich hlavní banka. Dojde ke zhodnocení všech faktorů, …více
Abstract:
The main aim of this thesis is to determine the satisfaction of long-term employees of Česká spořitelna as its clients and what factors influence it, and to evaluate whether loyalty and knowledge of the banking sector affects the level of satisfaction. Furthermore, to find out whether they would continue to use Česká spořitelna as their main bank if they changed jobs. All the factors that influence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Kateřina Chvátalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92490