Eliška Čermáková
Bachelor's thesis
Marketingový plán firmy Synyt
Synyt Marketing plan
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje návrhu marketingového plánu pro firmu Synyt, jež se specializuje na výrobu sportovních oděvů. Práce je strukturována do dvou hlavních částí. V teoretické části jsou rozebrány marketingové pojmy související s marketingovým plánem, dále analýzy a výzkumné metody. V práci je podrobněji rozebrána marketingová komunikace, která je klíčová pro budování značky. Praktická část …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the design of a marketing plan for the company Synyt, which specializes in the production of sportswear. The thesis is structured in two main parts. The theoretical part discusses marketing concepts related to the marketing plan, as well as analysis, and research methods. The thesis discusses in detail marketing communication, which is crucial for brand building. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93473
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2024
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Michal Tomšů
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93473
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová