Klára Halamíčková
Bachelor's thesis
Návrh komunikační kampaně
Designing a Communication Campaign
Anotácia:
Cílem bakalářské práce „Návrh komunikační kampaně“ je sestavení komunikační kampaně pro konkrétní záměr Hotelu Vír. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu marketingová komunikace, jejím nástrojům a specifikům marketingové komunikace v oblasti služeb. Dále je v teoretické části rozebrána problematika tvorby komunikační kampaně, v jejímž rámci jsou popsány tři modely tvorby komunikační kampaně, z kterých …viacAbstract:
The goal of the bachelor thesis: “Designing a Communication Campaign” is to design a communication campaign for the specific purpose of Hotel Vír. The theoretical part is dedicated to defining the term marketing communication, its tools and the specifics of a marketing communication in the field of services. In the theoretical part is also discussed the problematics of designing a communication campaign …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vi93e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová