E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství – Bc. Josef Vágner
Bc. Josef Vágner
Diplomová práce
E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství
E-Commerce and Social Commerce As Innovative Business Models of a Music Publisher
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá problematiku e-komerce a sociální komerce jako inovativního obchodního modelu pro hudební vydavatelství. Teoretická část práce se zabývá patřičnou terminologií, marketingovými prostředky a nástroji, které jsou potřebné pro pochopení zmíněné problematiky s přihlédnutím k jejich modifikaci vlivem internetu a technologického pokroku obecně. Patří mezi ně inovativní přístupy …víceAbstract:
This diploma thesis deals with e-commerce and social commerce as an innovative business models for music publishing. The theoretical part explains the relevant terminology, marketing instruments and tools necessary for a holistic comprehension of the topic with a special focus on modifications thereof under the influence of the internet age and continuous technological advances. Among them, innovative …víceKlíčová slova
E-komerce hudební průmysl infografika integrovaná marketingová komunikace obchodní strategie obsahový marketing rozšířená realita sociální komerce sociální sítě streaming E-commerce music industry infographics integrated marketing communication business strategy content marketing augmented reality social commerce social networks
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/urzlr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček