Marketingová komunikace vybrané firmy – Bc. Ondřej Pawlas
Bc. Ondřej Pawlas
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané firmy
Marketing communication of selected company
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace vybrané firmy. Vybranou firmou pro tuto práci je společnost ColorCar a.s. Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci vybrané firmy a následně navrhnout možná zlepšení v této oblasti. První část je věnovaná teoretickým východiskům marketingové komunikace a marketingového mixu s důrazem na komunikační mix. Ve druhé části je firma …víceAbstract:
The topic of this bachelor‘s thesis is marketing communication of selected company. Selected company for this thesis is ColorCar a.s. Target of this bachelor‘s thesis is to evaluate marketing communiaction of the selected company and then suggest possible improvements in this area. First part is devoted to theoretical basis of marketing communication and marketing mix, with an emphasis on the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ha3ur/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Aleš Penčák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková