Kyberšikana u žáků základní školy – Bc. Veronika DINŽÍKOVÁ
Bc. Veronika DINŽÍKOVÁ
Diplomová práce
Kyberšikana u žáků základní školy
Cyberbullying and kids in primary schools
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na kyberšikanu, která se v dnešní době vyskytuje čím dál častěji a je nebezpečným fenoménem nejen mezi dětmi, ale i ve společnosti. Jedná se o novou formu psychické šikany, která se odehrává prostřednictvím informačních a komunikačních technologií. Teoretická část je věnována definicím agrese, agresivity a šikany, protože tyto jevy úzce souvisí s problematikou kyberšikany …víceAbstract:
This dissertation is focused on cyberbullying, which is rapidly becoming a dangerous phenomenon not only among kids but also in society in general. It is a new form of psychological bullying, which takes place through information and communication technology. The theoretical section is dedicated to the definitions of aggressiveness, aggression and bullying as these issues are closely linked with cyberbullying …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Alena Petrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DINŽÍKOVÁ, Veronika. Kyberšikana u žáků základní školy. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň ZŠ - Učitelství občanské výchovy pro 2. stupeň ZŠ (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová